• Si esta es tu primera visita, asegúrate de revisar la ayuda pulsando el enlace anterior. Es necesario registrarse antes de que puedas publicar mensajes. Para empezar a ver mensajes, selecciona el foro que quieres visitar de la lista de abajo.

Recuerda, que antes de participar en el foro, debes de crear un tema propio en el apartado de Presentaciones.

Venta Dr Xantia Car Parts its ready

DrXantia

Usuario Registrado
Tipo de motor
2.0 i 16v 135cv
Tipo de carrocería
X2 Familiar/Break (98/01)
Tipo de suspensión
Hidroneumático, 6 esferas
Transacion realizada por Wester Union, le paso nº de transacion por correo electronico . Espero mi pedido.Gracias.
OK.
After you have sent the money, please tell me the information (Sum the value "€-USD or TL", MTCN number, Sender name) or send me the receipt you have received.
So I can follow it better.
Note: you have 2 order in system with the sum I can also determine which you want. (y)

Tio-Xan

Usuario Registrado
Tipo de motor
2.0 HDI 90cv
Tipo de suspensión
He estado mirando el problema del pago. La verdad es que cada vez es más difícil y cada vez somos menos libres.
Con la excusa del terrorismo nos están cercando cada vez más y cortando libertades.
El pago según dice en su web se puede hacer (además de con Paysera) con Western Union o con UPT, que parece ser un sistema de pagos internacional turco.
Los socios de UPT socios en España parecen ser RIA, Moneytrans, Inpay y Earthport. Para enviar unos 60 euros cobran 10 euros de comisión. Me molesta que Turquía salga como un país del que controlan los envios de dinero.
En la web de Paysera salen estos países marcados con un asterisco.
En España se pueden hacer envíos a través de locutorios, por lo menos para MoneyTrans.
En Barcelona muestran 7 locutorios.

Tio-Xan

Usuario Registrado
Tipo de motor
2.0 HDI 90cv
Tipo de suspensión
Hi XANTIAguada,,
Unfortunately I do not know the Paysera procedures for your country. I'm sorry if it's a big problem for you. But I try to use all possibilities for her.
The web address you gave me as an example, I controlled, even the owner phoned as they review the payment process.
They said that after the paypal is closed in turkey they also get 18 months no money from abroad.
There is a solution, I should start a company first, get a new tax number so that I can sell abroad, but that is not so easy in our country. It has many costs and many ect.
If I do all this then I will pay more tax and get more costs.
After that nobody can buy these parts so cheap.
Only if I find an alternative to paypal will this problem be solved.
You raise an interesting issue!
Politics are getting in the way of doing business, unluckily for all of us!
Turkey is one of the countries singled-out by the western financial authorities for enhanced control.
This is what the Paysera web says about Turkey= *Countries levied with enhanced client identification and monitoring of business relationships.
I hope we can find an alternative route for payment resolution.
A couple of decades ago it was much, much easier.

You got a great site!

Tio-Xan

Usuario Registrado
Tipo de motor
2.0 HDI 90cv
Tipo de suspensión
Le he enviado un correo primado y esto me contestan desde Outlot;
No se pudo entregar a estos destinatarios o grupos:
support@drxanti.com (support@drxanti.com)
El mensaje no se pudo entregar. El sistema de nombres de dominio (DNS) ha informado que el dominio del destinatario no existe.
Guanjo, te falta la "a" de drXantia. Supongo que ya lo habrás visto.
Saludos!

DrXantia

Usuario Registrado
Tipo de motor
2.0 i 16v 135cv
Tipo de carrocería
X2 Familiar/Break (98/01)
Tipo de suspensión
You raise an interesting issue!
Politics are getting in the way of doing business, unluckily for all of us!
Turkey is one of the countries singled-out by the western financial authorities for enhanced control.
This is what the Paysera web says about Turkey= *Countries levied with enhanced client identification and monitoring of business relationships.
I hope we can find an alternative route for payment resolution.
A couple of decades ago it was much, much easier.

You got a great site!
Of course it is very embarrassing that we have become a country that has to be afraid of ourselves. Some have made their choice and for 19 years we have always thought about it and technolojie.
Of course I do not know what it looks like from there, but we have very difficult times.
But in spite of that, there are people like us who want to do something good. I have had difficulties for many years to find the true one I sell nowadays. And I know there are people in the waves who have these difficulties too.
I am very happy that I do what makes me and the other people happy.
Too bad that we do not have better options but I think already partially I did it.
I am more happy when my clients send me some photos where they have their car, their country flag and the products they bought.
That's my only wish.

And, Thank You!

Guanjo

Usuario Registrado
Tipo de motor
1.9 D 71cv
Tipo de carrocería
X1 Berlina (93/97)
Tipo de suspensión
Otros detalles
modelo Armonia

Tio-Xan

Usuario Registrado
Tipo de motor
2.0 HDI 90cv
Tipo de suspensión
Voy a ir al BBVA a preguntar si se pueden hacer pagos desde España al banco filial turco del BBVA Garanti Bank.
¿Sabe algo alguien si esto es posible?
@DrXantia, have you checked with Garanti Bank in Turkey if they can receive payments from Spain easily?
It belongs to BBVA, a Spanish Bank.

Arriba Pie